ناظریان: با تلاش و همدلی به موفقیت می رسیم
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش روز جمعه ایرنا، مسوولان فدراسیون كاراته از چندی پیش در تلاش برای انتخاب اعضای كادر فنی تیم های ملی و همچنین مدیرفنی بودند كه پس از بررسی های لازم، 'حبیب الله ناظریان' كه سابقه مدیریتی و مربیگری زیادی در كاراته كشور دارد، به عنوان مدیر فنی تیم ملی بزرگسالان منصوب شد.

وی پس از انتخاب شدن به عنوان مدیر فنی در گفت وگو با ایرنا خاطرنشان كرد: مسابقات انتخابی تیم ملی روز گذشته (پنجشنبه) در سالن شهید كبكانیان در سطح فنی مناسبی برگزار شد.

ناظریان ادامه داد: در پایان این مسابقات 14 ورزشكار در اوزان مختلف جواز حضور در اردوهای آماده سازی تیم ملی را به دست آوردند. همچنین 18 تا 20 ورزشكار نیز كه در مسابقات آسیایی و جهانی گذشته حضور داشته اند به اردو اضافه می شوند تا با بیش از 30 كاراته كا اردوهای آماده سازی را آغاز كنیم.

وی در خصوص زمان آغاز اردوهای آماده سازی تیم ملی گفت: 16 اسفندماه نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی در آكادمی ملی المپیك حضور خواهند یافت تا با انجام تست آمادگی جسمانی با شرایط این نفرات آشنا شویم بر اساس آن برنامه ریزی تمرینی داشته باشیم و سپس مرحله نخست تمرینات را نیز طی روزهای 22 الی 25 اسفندماه برگزار خواهیم كرد.

مدیرفنی تیم ملی در خصوص محل برگزاری اردوی تیم ملی گفت: هنوز تصمیم قطعی را اتخاد نكرده ایم، اما این اردو به احتمال فراوان در اصفهان برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال كه فدراسیون از بین مسابقات آسیایی و جهانی كدامیك را مهمتر تلقی می كند، گفت: این پیكارها در فاصله كوتاهی برگزار می شود و ما به رقابت های آسیایی ازبكستان به چشم یك دیدار تداركاتی برای حضوری موفق در جهانی فرانسه نگاه می كنیم.

ناظریان در خصوص تفكیك نفرات اعزامی به آسیایی و جهانی اظهار داشت: هنوز چیزی مشخص نیست و با گذشت زمان و سنجش توانایی نفرات در خصوص نحوه انتخابات تركیب تیم تصمیم گیری می كنیم.

وی با اشاره به اینكه فدراسیون كاراته در سال 91 برنامه های متعددی پیش روی دارد، عنوان كرد: مسابقات جهانی، آسیایی، دانشجویان جهان و همچنین لیگ جهانی را پیش روی داریم كه برای حضوری موفق در این رویداد ها برنامه ریزی های لازم را صورت خواهیم داد.

مدیر فنی تیم ملی گفت: مسابقات آسیایی ازبكستان و دانشجویان جهان با برنامه ای كه به ما ارایه شده است در فاصله چند روز برگزار می شود و با توجه به اینكه بسیاری از ملی پوشان كاراته دانشجو هستند، نیاز به برنامه ریزی دقیقی برای حضوری موفق در این 2 رویداد مهم داریم.

ناظریان خاطرنشان كرد: البته كاراته ایران از نظر مربی و ورزشكار دارای توانایی های بالایی است و پیش روی داشتن برنامه های متعدد ورزشی نمی تواند برای ما نگران كننده باشد.

وی در خصوص انتخاب مربی برای هر وزن تیم ملی كاراته گفت: ما مربیان خوبی در سطح كشور داریم و می خواهیم از پتانسیل موجود استفاده كرده وبه تصمیمی كه اتخاذ كرده ایم، اعتقادی راسخ داریم، ضمن اینكه با حضور یك مربی در هر وزن برنامه های علمی و تخصصی را با دقت بیشتری انجام می دهیم.ناظریان در پاسخ به این سوال كه چه زمانی مشخص می شود كه هر مربی چه وزنی را هدایت خواهد كرد،گفت:از مرحله سوم اردو تكلیف مربیان و اوزانی كه باید هدایت آن را برعهده داشته باشند،مشخص خواهیم كرد.

مدیر فنی با تاكید بر اینكه كاراته ایران به جایگاهی كه شایستگی اش دارد برسد،اظهار داشت: كادر فنی و مسوولان فدراسیون تمام تلاش خود را به كار می بنند تا به نتایج خوبی در رقابتهای قاره ای و جهانی برسند.

وی خاطرنشان كرد: اگر كاری با همدلی و هدف مشترك دنبال شده و اهالی یك رشته ورزشی این مساله را در عمل نشان بدهند، رسیدن به نتایج مناسب در مسابقات جهانی نیز با توجه به توانایی های بالای كاراته ایران دور از دسترس نیست.

3783/1647





:: برچسب‌ها: آیفون , اقیانوس ,
:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: